onsdag 3 augusti 2011

Tjejklassikern!




Jag genomför just nu Tjejklassikern! Helt galet med tanke på min fysik, men min plan var att jag skulle väga mindre och vara mer vältränad när jag bestämde mig för detta i vintras... :)

Jag har genomfört Tjejvättern och Vansbro Tjejsim. Galet kul båda två och jag ska skriva om mina upplevelser från dessa lopp. Näst på tur står Lidingö tjejlopp i slutet på sept. Nu t ä n k e r jag vara i lite bättre form då än vad jag är nu. Inser att jag absolut inte kommer kunna jogga hela men vill iallafall göra det bitvis. Så nu är det träning!

3 kommentarer:

M. sa...

sv: det var så lite så :)

vad spännande med tjejklassikern. hoppas att det går bra för dig i lidingö tjejlopp :)

du får ha en fortsatt bra kväll :)

Elin sa...

Vad spännande! Åh, du är ju redan halvvägs. Bra jobbat! Ser fram emot din berättelse om simmet, det är den grenen jag bävar för mest om jag nånsin skulle anmäla mig.

Lycka till med din nya plan! Ska bli spännande att följa!

Hanna sa...

HÄrligt! jag gör också tjejklassikern! :) Visst är det kul? :)