torsdag 4 augusti 2011

Matrevolutionen



Nu har jag fått första veckans kost- och träningsupplägg. Och en av mina första uppgifter är att läsa boken Matrevolutionen. Jag såg att man kan låna den som e-bok att läsa i iPaden på bibblan, så det ska jag göra. Måste åka in till stan och fixa inloggningskod bara först!

Min kost kommer gå åt LCHF-hållet, speciellt nu i början för att få bort detta jädrans sötsug och sockerfrossande som jag håller på med! Jag får hjälp av en toppentjej med att lägga upp kost och träning nu och det kommer en presentation av toppenpinglan Linn snart!

1 kommentar:

Cinderella sa...

Linn?

Som har jobbat på CMS tidigare? Henne har jag hört talas om och har förstått att hon är något utöver det vanliga.

Kör ni distanscoachning? :)

Sv. Mitt äppelmos är inget annat än plastkorvsäppelmos. Om du ska LCHF får du nog hellre råriva äpple till gröten, om du nu ska äta gröt?