måndag 7 februari 2011

Belöningar




















Belöningar är viktigt för mig!
Jag kommer nog unna mig belöningar i form av ätbart i framtiden, tex gå ut och äta middag på restaurang med någon. Men nu först vill jag ha andra belöningar. Belöningar som skämmer bort mig lite :)

Första belöningen är om jag klarar dessa minst två dagar med Lågkcaldiet. Det går bra hittills.
I morgonkväll ska jag ta ett varmt bad med en härlig badbomb från Lush och lägga en ansiktsmask, tända ljus och bara njuta!

Jag älskar att bada, men gör det typ aldrig. Så det kommer bli en vardagslyx-grej för mig framöver!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Nej, nej, nej. Vänj dig vid att belöningar INTE är drickbart/ätbart. Det här är en resa som pågår lika mycket på insidan som på utsidan :-)

mvh//pernilla be

Christer sa...

Bättre att satsa på massage, kläder och annat än just mat som belöning.