torsdag 10 februari 2011

I min träningsväska


























Nästa fråga på 30listan:
I min träningsväska just nu finns inte mycket då jag inte har någon :)
Jag använder en påse eller så lånar jag en av sonens små väskor. Men jag vill ha en ny fin träningsväska och denna röda fina Converse står högst på listan. Jag ångrar så att jag inte köpte en väska i Turkiet när vi var där i höstas. Det fanns massor av Conversekopior i regnbågens alla färger!

Men i min påse så har jag med skor, vattenflaska, handduk, iPhone + hörlurar. Thats it! Jag duschar alltid hemma så jag behöver inte så mycket mer med mig!

2 kommentarer:

2011 sa...

Åååååh vad snygg väska!!!

Elin sa...

Ojojoj. Röd är min absoluta favoritfärg så denna skulle jag också vilja ha. Duschar också hemma så mina skor, vattenflaska o anteckningsbok skulle lätt få plats i den. =)

Kul att ha hittat till en ny blogg, läggs till bland länkarna så jag kan hålla bättre koll på den. =)