onsdag 9 februari 2011

sötsug!!!


























Matdagbok:

Frulle: En naturdietsmoothie
Lunch: Räksallad
Mellis: Två delikatessknäcke sesam med philadelfia light på
Middag: Lax, potatis, sås o massa grönsaker
Kvällsfika: 0,5% vaniljyoghurt med lite musli.

Och nu är jag så in i bombens godissugen!!!
Det är tredje dagen utan godis/sötsaker för mig idag och det är som svårast då tycker jag.
Av erfarenhet så är det något magiskt med tre för mig...
Dag tre, vecka tre och månad tre är de kämpigaste för mig när jag försökt gå ner i vikt tidigare.

Men jag ska ta med mig ett par clementiner och sätta mig framför tvn en stund. Går det inte över så går jag och lägger mig, en bra knep :)

5 kommentarer:

Emma sa...

Ja dag 3 brukar vara riktigt dryg!! =) Men det tar ju typ 2 veckor innan sötsuget släpper har jag läst nånstans, så håll ut =)

Nina sa...

jobbigt med sötsug! drick en kopp te, kanske? brukar funka för mig..

eller så går man och lägger sig, det är kanon ;)

kul att du bloggar igen, och tjusig LO! ;) ska följa dig med spänning!

verkligen tuffa träningsmål du har för veckan, måste jag säga.. gå inte ut för hårt bara.. :) lycka till! kram!

Pernilla Be sa...

Håll ut! Det går alltid över.

mvh//pernilla be

Amanda sa...

Naturdietsmoothie är supergoda! :)

Sussie sa...

Tips vid godissug (som i alla fall funkar för mig): Kallt smaksatt mineralvatten med is och en citron/lime-skiva, en kopp te eller tuggummi. Eller så gör du nåt kul som får dig att tänka på annat. Det brukar släppa efter ett tag. :)