lördag 5 februari 2011

Min väg mot toppform, precis så!

En ny blogg. Ett nytt sätt att leva.
Jag är snart 35 år och i mitt livs kanske sämsta form. Väger drygt 115 kg och tills för några veckor sedan tränade jag nada!!

Förra våren gick jag ner drygt 15 kg men har gått upp alla dessa + några till under sommar-höst och vinter. Jag är heligt förbannad för detta och det känns som jag jobbar i en jävligt brant uppförsbacke just nu! Men sedan några veckor tillbaka så har jag vaknat till liv igen och insett att jag måste göra något åt detta.

I hela mitt liv har jag vart mer eller mindre överviktig och mitt mål nu är att vara i mitt livs toppform till sommaren 2012. Det är 1 ½ år dit, jag vill gärna ha sällskap, pepp, tröst och motivation på vägen dit, så häng gärna med på min resa!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Härligt! Jag ska följa med dig på ditt livs resa :-)

mvh//pernilla be

Sussie sa...

Heja heja! Ska följa dig på resan!
//Sussie

anne sa...

OK! Jag hänger på! :)

Men, kanske vill du lägga till namn/url som kommentatorsalternativ så kommenterar jag via min "hälsoblogg"? :)